Kriz yılının (2009) 10 trendi...
İşte yeni trendler.. Çekirdek, kuruyemiş ve çay satışları patladı, lüks restoranların ciroları geriledi. Evler giderek en popüler eğlence mekanı haline geliyor. Vatan’dan Özlem Ermiş Beyhan’ın haberine göre, “Çok zor geçecek” denilen 2009 yılında kimin neye neden para harcadığına dair çok önemli ipuçları içeren bir araştırma yaptı. İşte bu araştırmaya göre bu yıl satış yapmak isteyenlerin bilmesi gereken 10 trend. Global krizin ne zaman biteceği tartışılıyor ancak üzerinde anlaşılan bir şey var: “Bu yıl çok zor geçecek”. Artık sorun fiyat değil o fiyata değip değmeyeceği - Resesyon döneminde tüketici için her bir kuruşun önemi var. Onun için ne kadar ucuz olursa olsun ürünün o bedele değmesi önemli olacak. RESESYONA UYGUN YAŞAM TARZI Global kriz insanların yaşam tarzında önemli değişikliklere neden oldu. Harcamalar kısıldı, alışverişe daha az gidilir oldu. Bazıları artık çok değil kaliteli ama az alıyor, bazıları ise kendi kaynaklarına yöneliyor. - Gıdada kuponla indirim, özel indiriml