IPSOS KMG TOPLUMSAL ARAŞTIRMALARA BAŞLIYOR.

Ipsos KMG Habertürk Kanalı ile anlaşarak yerel seçimler için araştırma yapmaya başladı. Türkiye’de 270 kadrolu araştırmacısı ile 10 ayrı uzmanlık alanında çalışan Ipsos KMG böylece uzmanlığını toplumsal ve siyasal araştırmalarda da kullanmaya başlıyor.

Dünyanın en büyük araştırma şirketlerinden biri olan Ipsos, İngiltere merkezli Ipsos MORI Sosyal Araştırmalar Merkezi’nin koordinasyonunda dünyanın dört bir yanında toplumsal ve siyasal Araştırmaları koordine ediyor. Son ABD Başkanlık Seçimi sonuçlarını en iyi tahmin eden şirket olan Ipsos, son yıllarda yapılan Kanada, Italya, Ispanya, İngiltere, Macaristan gibi seçimlerde de isabetli analizleriyle herkes tarafından uzmanlığı kabul edilen bir şirket. Ipsos Toplumsal Araştırmalar Grubu, sağlık yatırımlarının yönlendirilmesinden kadın haklarının gelişimine; suç oranları ve nedenlerinin anlaşılmasından, yerel yönetim hizmetlerinin doğru projelendirilmesine kadar birçok alanda büyük deneyimlere sahip.

Ipsos KMG CEO’su Vural Çakır konuyla ilgili şunları söyledi;

Ipsos’un uzmanlık alanlarından birisini daha ülkemizin hizmetine sunmaktan ötürü mutluyuz. Böylece bu iş alanının profesyonel bir seviyeye ve değere kavuşacağını umuyoruz. Riskli ve spekülasyona açık olduğunu biliyoruz. Ancak, bu riskli alanın halkın görüşlerinin bilimsel bir disiplin altında karar vericilere ulaştırıldığı, bu bilimsel öğrenme süreci olmadan halkı ilgilendiren kararların alınmadığı, nesnel bir uzmanlığa dönüşeceğı konusunda da umutluyuz” dedi..

"İstanbul Seçmen Eğilimleri Araştırması" sonuçları için tıklayınız.
http://www.ipsos-kmg.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“Biz hiç beceremedik Sevmeyi de Terketmeyi de”

Özgürlük mü Mutluluk mu ?