Nerelerdesin ? Nerelerdeydim…

Artık son zamanlarda bu soruların sayısı oldukça arttı. Aslında çokda hoşuma gitti birilerinin bana bu soruları soruyor olması beni takip ediyor olmaları… Yaklaşık iki ay olmuş bloga yazı yazmayalı. Son zamanlarda tanıdıklarım gördükçe artık yaz birşeyler diyorlardı. Onun dışında bana daha özel gelen hiç tanımadığım insanların mailler atarak ne zaman yazacağımı sormaları idi.

Aslında hiç ilgilenmiyorum ve iki aydır bloga bakmıyorum sananlar var ama yanılıyorlar. Aksine her gün hemde bir kaç defa bakıyorum. Ben bakmayı unutsam bile gelen yorumlara onay vermek için sistem mail atıyor ve beni kendime getiriyor. Peki bu kadar zamandır ilgileniyorumda o zaman neden yazmadım ? Arkasına saklanabileceğim bir sürü bahane var. Bunların en başında da iş geliyor. Hani derler ya bir tane olsa fındık fıstıkla besleyeceğim. Çok doğruymuş. Hem firmaların sayılarının çokluğu hem de yeni işler geliştiriyor olmamızdan dolayı oldukça yoğunum. Şikayetçi miyim ? Asla. Çünkü ben işini çok seven biriyim. Tek şikayetim istediğim bazı şeylere zaman bulamamam. Ama bunuda yakın zamanda aşacağım.

Sevmiyorum böyle demeç verir gibi yazı yazmayı. Çünkü beni hiç tanımayan ve blogumu yarın okuyan biri bu yazıyı gördükten sonra çok megolomanmış diyebilir ama yazmak zorunda kaldım tek tek cevap vermek insanlara daha zor. Bir yanda da korkuyorum şimdi burda yazıyorum yazıyı ve bu yazı sonrasında 1 ay daha yazmazsam o zaman rezil oldum demektir. Muhtemelen blogu kapatırım

Neler yaptım bu iki aylık süreçte. İş tarafında çok güzel gelişmeler oldu. Yakında sizlerle detaylı olarak her birini paylaşacağım çok güzel internet projeleri geliştirdim. Haftasonları olabildiğince devam ediyor bu geliştirmelerim. Bu yazdıklarım bana yazmam gereken daha bir çok şey çağrıştırdı. Uzun zaman sonrasında yeniden yazmak heyecanlandırdı ve aklıma gelenleri yazıp sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Yeniden merhaba…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“Biz hiç beceremedik Sevmeyi de Terketmeyi de”

Özgürlük mü Mutluluk mu ?