Markalar çadırdan çıkıyor...

Birleşmiş Markalar Derneği`ne (BMD) merkezinde biraya gelen 30 marka temsilcisi, marka değerlerinin düşmemesi için, Yenibosna`da ünlü markaların yüzde 50-70 indirimlerle satış yaptığı Çadır`da yer almama kararı aldı. Birleşmiş Markalar Derneği BMD Başkanı Ali Murad Kızıltaş, "Üyelerimizden bir ay kadar önce Yenibosna`da açılan Çadır konusunu konuşmak için talep geldi. Toplantıya hazır giyim ve ayakkabı sektörlerinde faaliyet gösteren üyelerimiz katıldı" dedi.
Toplantıya katılan firmalar arasında Kiğılı, İpekyol, Collezione, Tiffany, Derimod, YKM, Efor ve Damat Tween gibi firmaların temsilcilerinin katıldığını belirten Kızıltaş, şunları söyledi: "Üyelerimizin yaşadığı rahatsızlık ciro kaybından dolayı değil. Bu firmalar 15-20 yıldır markalarına yatırım yapıyorlar. Kimse marka değerini kaybetmek istemiyor. Sıkıntı bu yönde. Biz de dernek üyeleri olarak bu tür organizasyonlarda yer almama kararı aldık. Toplantımıza katılamayan üyelerimize de bu karar bildirilecek. BMD`nin, 200 markaya sahip 125 üyesi bulunuyor." BMD olarak ucuz ürün satılmasına karşı olmadıklarının altını çizen Kızıltaş, "Zaten firmalar ürünlerini indirimli olarak outlet mağazalarında satıyor. Bu mağazalardaki fiyatlar çadırdakiyle aynı" dedi. Çadır`da, hijyen ve güvenlik konusunda zaafiyet gördüklerini belirten Kızıltaş, "Firmaların bu tür organizasyonlara ihtiyacı yok. Türkiye`de indirimli satış organizasyonları, Osmanlı döneminden kalma pazar benzeri çadırlar yerine modern outlet tipi merkezlerde büyüyecek" diye konuştu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“Biz hiç beceremedik Sevmeyi de Terketmeyi de”

Özgürlük mü Mutluluk mu ?