Türk Perakendeci Memnun mu?

KMG Araştırma’nın Türkiye Perakendeci Omnibusu kapsamında gerçekleştirdiği “Türkiye Perakendeci Memnuniyeti” çalışmasının sahası tamamlandı. İlki Ocak 2006’da gerçekleştirilen “Türkiye Perakendeci Memnuniyeti” çalışması Ocak 2007’de tekrarlandı.
Bu yıl ikincisi gerçekleşen çalışma ile perakendeci memnuniyetini oluşturan faktörlerin önemi ve bu faktörler bazında 30 hızlı tüketim ürünleri üreticisi firmadan, perakendecilerin memnuniyetleri geçen sene ile karşılaştırmalı olarak görülebilecek. Üretici ve dağıtıcı firmalar, sektörlerindeki diğer firmalara oranla perakendeci memnuniyetini ne ölçüde ve hangi konuda daha iyi sağlayabildiklerini trend veri olarak öğrenebilecekler.
Türkiye Perakendeci Omnibusu, üç ayda bir, 39 ilde, 3 bin’e yakın 5 farklı perakendeci tipinde (bakkal, orta market, süpermarket, büfe/kuruyemiş, benzin istasyonu marketi) gerçekleştiriliyor. Perakende ticaretinin dinamiklerinin daha yakından izlenebildiği çalışmada her dönem üretici firmaların ihtiyaçlarına cevap verecek özel bir konu ele alınıyor. Firmalar aynı zamanda sonuçlarının sadece kendileri ile paylaşıldığı özel sorularıyla da Türkiye Perakendeci Omnibusu’na katılabiliyorlar.
Saha çalışması tamamlanan “Türkiye Perakendeci Memnuniyeti” çalışmasının sonuçları Şubat 2007’de raporlanacak.
kaynak:
www.perakende.org

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“Biz hiç beceremedik Sevmeyi de Terketmeyi de”

Özgürlük mü Mutluluk mu ?