Gıda dışı' harcama için markete gitmeyi sevemedik

ARAŞTIRMAYA göre tüketicinin gıda dışındaki ürünleri hiper ve süpermarketlerden alma alışkanlığı henüz çok yaygınlaşamadı. Gıda dışı market alışverişinde en büyük oran yüzde 20.7 ile renkli kozmetik ürünlerinde gerçekleşirken, onu yüzde 9.7 ile cilt bakım ürünleri izledi. Küçük ev aletlerinin payı yüzde 1.9'da kalırken hazır giyim yüzde 1.8, cep telefonu 1.2, beyaz eşya 1.2, ısıtma-soğutma cihazları 1.1, elektronik ürünler 0.8, mobilya 0.4'te kaldı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“Biz hiç beceremedik Sevmeyi de Terketmeyi de”

Özgürlük mü Mutluluk mu ?