C&A, Türkiye'deki ilk mağazasını cumartesi günü açıyor...

Avrupa'da 15 ülkede faaliyet gösteren hazır giyim mağaza zincirlerinden C&A, Türkiye'deki ilk mağazasını 5 Mayıs Cumartesi günü Mecidiyeköy'de açıyor. Firma, Türkiye'de 3 yılda 20 mağaza açmayı hedefliyor.
Mecidiyeköy'deki mağazada yapılan basın toplantısında konuşan C&A Avrupa Yönetim Kurulu Üyesi Andreas G. Seitz, Türkiye müşterisi için tercih edilen bir marka olmayı hedeflediklerini kaydetti. Seitz, C&A'nın her yaş, her cinsiyet ile tüm aile bireylerine yönelik ürün çeşitliliğine sahip olduğunu ve hedef gruplarının anneler olduğunu ifade ederek, Avrupa'da 35-59 yaş arası kadınlar, Türkiye'de ise 25-40 yaş arası orta gruplara dahil müşteri tabanı hedeflediklerini, ürün çeşitlerine odaklanarak ve ulusal araştırmalar yaparak her ülke müşterilerinin ihtiyaçlarına önem vererek buna cevap vermeye çalıştıklarını dile getirdi.
Türkiye'den 2006 yılında 200 milyon avroluk iç giyim, denim ve çorap satın alımı gerçekleştirdiklerini belirten Seitz, Türkiye'de uzun vadeli yatırım hedeflediklerini ve 3 yılda 20 mağaza açmayı planladıklarını söyledi.
Seitz, daha sonra C&A Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Berna Kural Okandan'a mağazanın başarılı olması dileğiyle sembolik bir anahtar armağan etti.
Okandan ise Türkiye pazarına girme kararının 2005 yılında alındığını ve 2007 yılı sonuna kadar İzmir, Ankara, Eskişehir ve Antalya'da olmak üzere toplam 5 mağaza açmayı planladıklarını belirtti. Türkiye'nin C&A için yeni bir pazar olmadığını dile getiren Okandan, daha önce satın alma ile Türkiye pazarında olduklarını, bundan sonra satın alma yanında satışla da pazarda yer alacaklarını anlattı. Okandan, C&A'nın her zevk, her yaş, her cinsiyet grubuna hitap eden toplam 10 farklı giyim markasından oluştuğunu ve mağazalarında 120 bin çeşit ürün bulunduğunu aktardı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“Biz hiç beceremedik Sevmeyi de Terketmeyi de”

Özgürlük mü Mutluluk mu ?