Kayıtlar

YENİ ŞİRKET KURALLARI

YENİ ŞİRKET KURALLARI UYULMASI ÖNEMLE RİCA OLUNUR! KIYAFET : Bundan böyle herkesin aldığı maaşa göre giyinmesi önemle rica olunur… Ofise Prada ayakkabılar ve Gucci çantalarla geliyorsanız, maddi durumunuzun yeterince iyi olduğu görüldüğü için maaşınıza zam yapılmayacaktir. Sıradan ve ucuz yerlerden giyiniyorsanız elinizdeki parayı yeterince iyi idare edebildiğiniz görüldüğü için maaşınıza zam yapılmayacaktir. Bazen marka bazen sıradan yerlerden giyiniyorsanız, herhangi bir sorununuz olmadığı görüldüğü için maaşınıza zam yapılmayacaktir. HASTALIK DURUMLARI : Herhangi bir hastalığınız durumunda doktor raporu artık kanıt olarak kabul görmeyecektir Doktora kadar gidebilen, işine de gidebilir. IZIN GÜNLERİ : Her çalışanın senede 104 izin günü vardır.. Bunlara Cumartesi ve Pazar denir. WC KULLANIMI : İş gününün büyük kısmının tuvaletlerde harcandığı tespit edildiğinden, bundan böyle tuvalet kabinlerinde kalma süresi 3 dakikayla sınırlanmıştır.. 3 dakika bittiği anda alarm çalacak, tuvalet ka

Kredi kartını neden kullanıyoruz?

Bağımsız Eğitimciler Sendikası tarafından yapılan araştırma, kredi kartlarının Türk halkının psikolojisini bozduğunu ortaya koydu. Türk halkı, kredi kartını en fazla gıda ürünleri için kullanırken, kart kullanıcılarının neredeyse tamamına yakını kredi kartı ile aylık gelirinden yüksek harcama yapıyor. Bağımsız Eğitimciler Sendikası (BES) tarafından yapılan "Kredi Kartı Araştırması", Türk insanının kredi kartından muzdarip olduğunu ortaya koydu. Bin 312 kişi üzerinden yapılan araştırmada araştırmaya katılanların yüzde 37.90'ı alt gelir grubundan, yüzde 50.95'i orta gelir grubundan, yüzde 11.15'i ise üst gelir grubundan seçildi. KREDİ KARTI KULLANMAYI SEVİYORUZ Araştırmaya göre kredi kartı kullanıcılarının yüzde 38.45'i sadece bir kredi kartına sahip iken, yüzde 28.82'si iki kredi kartına, yüzde 19.44'ü ise üç kredi kartına sahip. Kredi kartı kullanıcılarının yüzde 4.78'i ise 5 ve üzerinde kredi kartı kullanıyor. Kredi kartını kendi talebiyle alanlar

Sıkıysa Pazarlama!

Hala pazarlama departmanı olmayan koca koca firmalar gördükçe Türkiye ekonomisi için ciddi ciddi endişeleniyorum. Hele satış departmanlarına pazarlama departmanı diyen firmaları gördükçe hepten hayal kırıklığı yaşıyorum. (Aslında bu duruma sevinmem lazım. Çünkü bizden pazarlama danışmanlığı alması gereken bir sürü firma var demektir.) Bu durumda tekrar bir "pazarlama nedir, ne değildir" yazısı yazmak farz oldu. Pazarlama, satış değildir!!! Pazarlama “albeni” yaratmaktır. Pazarlama müşteriyi ürüne çekmeye çalışır. Pazarlama satıcıların elini güçlendirmeye çalışır. Satışçılar ürünü erkek, pazarlamacılar kız olarak algılar. Satış firmanın anlatma yeteneği, pazarlama anlama yeteneğidir. Pazarlama, sadece pazardan değil zihinlerden de pay kapmaya çalışır. Pazarlama öncelikle fikirsel bir süreçtir. Strateji ve plan gerektirir. Satışa vizyon, hedef ve yön verir. Ürün ve marka bolluğunun yaşandığı günümüzde, üretmek ve satacak nokta bulmak eskisi kadar zor değildir. Zor olan tüket

Marka Yaratmanın 22 Kuralı - Al & Laura Ries

Yayılma Kuralı: Bir markanın gücü yayılma alanı ile ters orantılıdır. Tüketicilerin zihninde güçlü bir marka yaratmak istiyorsanız, markanızı daraltmak zorundasınız, genişletmek değil. Uzun vadede markanızın yayıldığı alanı genişletmek, gücünüzü azaltacak ve imajınızı azaltacaktır. Daralma Kuralı: Bir marka hedefini daraltırsa daha güçlü olur. Perakendecilik alanında pek çok kategori katili aynı beş adımlık yolu izler: Hedefi daralt, azami stok yap, ucuza al, ucuza sat, kategoriye hükmet. Tanıtım Kuralı: Bir markanın doğuşu tanıtımla sağlanır, reklamla değil. Bugün markalar doğuyor, inşa edilmiyor. Tanıtım için en iyi yol ilk olmaktır. Reklam Kuralı: Bir kere doğduktan sonra, sağlıklı yaşayabilmesi için markanın reklama ihtiyacı vardır. Liderler reklamı rekabetçi ataklara karşı markalarını koruma altına alan bir sigorta olarak kabul etmelidir. Kelime Kuralı: Bir marka, tüketicinin zihninde bir kelimeye sahip olmaya çalışmalıdır. (Başka kimsenin sahip olmadığı) Referans Kuralı: Herhangi

Borsa bayramda tatil, 3 Ekim’de açık

İSTANBUL - Borsa Başkanlığı’ndan yapılan duyuruda, 29 Eylül 2008 tarihinin yarım gün, 30 Eylül, 1 Ekim ve 2 Ekim 2008 tarihlerinin ise tam gün resmi tatil olması nedeniyle, hisse senetleri piyasasında, 30 Eylül, 1 Ekim ve 2 Ekim 2008 tarihlerinde işlem yapılmayacağı, 29 Eylül 2008 tarihinde yarım gün, 3 Ekim 2008 tarihinde ise tam gün seans yapılacağı bildirildi. Açıklamada, 25 Eylül 2008 tarihinde gerçekleştirilecek işlemlerin takasının 3 Ekim 2008 tarihinde, 26 Eylül ve 29 Eylül 2008 tarihlerinde gerçekleştirilecek işlemlerin takasının ise 6 Ekim 2008 tarihinde yapılacağı belirtildi. 29 Eylül 2008 tarihinde ikinci seansın yapılmayacağı, gözaltı pazarı seansı işlemlerinin birinci seans içerisinde 11.00 ile 12.00 saatleri arasında gerçekleştirileceği ifade edildi.

Bayram Tebrigi

Resim
Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, sevdiklerinizle beraber mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim. Sevgi ve Saygılarımla,

Yeni Ürünler Hizmetler

Cips, çikolata ve sakıza ‘Naz’lanmadan girdi... NAZO markasıyla toz içecek pazarında sadece Türkiye’de değil Afrika ülkelerinde de faaliyet gösteren Nazlı Gıda, şimdi de cips, çikolata, sakız ve kahve sektörüne iddialı bir giriş yapmaya hazırlanıyor. 2007’de 10 milyon dolar olan cirosunu, bu yıl 14 milyon dolara çıkaracak olan Nazlı Gıda’nın yeni ürünlerle birlikte, 2009’da 35 milyon dolar ciroya imza atacağını belirten Nazlı Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Ethem Kurt, “Yeni kategoriler için 4 milyon dolarlık yatırım yaptık. 2 milyon dolarlık daha ek yatırım yapacağız” dedi. Söz konusu yeni kategorilerle öncelikli olarak Türkiye pazarını hedeflediklerini dile getiren Kurt, “Portföyümüzde sahlep ve sıcak çikolata da var. Gazlı içecek sektörüne yatırıma sıcak bakıyoruz” diye konuştu. Üretime 1993 yılında başlayan Nazlı Gıda’nın yıllık 600 milyon paket üretim kapasitesiyle Türkiye’nin en büyük toz içecek üreticilerinden biri olduğunu hatırlatan Kurt, şöyle konuştu: “Dobby markasıyla sakız paz