Dilim tükeniyor...

ağacından dökülmüş cümleler topluyorum sana
sevgimi hasretimi özlemimi sunuyorum yanımda
dönüp ardına bakmadan giderken sen
arkandan sular döküyorum
her şimşekte korkuyorum
içeme gömülüyorum
seni arıyorum
sessiz çığlıklarım var gün batınca uyanan
hapsedilmiş gözyaşlarım..
geceleri uyumamam ondan
aklımın tek işisin sen
izne ihtiyacım olunca üzerini dolduruyorum
susuzluktan yanarken boğazım
yine aklıma esişin sanıyorum
isyanlarım acımın büyüklüğünden
haykırışlarım bastırılmış..
müziği son ses açarken
yüreğimin sesini kısıyorum
sana sesleniyorum her dakika içimden
sadece bir kez cevap versen.....

öyle dolusun ki içimde
yazarsam atarım belki diyorum
cümleler biterken gözlerinin içine bakıyorum...

dilim tükeniyor ölüyorum gitmiyorsun..

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Only if it was in English :)

cheers mate

Bu blogdaki popüler yayınlar

“Biz hiç beceremedik Sevmeyi de Terketmeyi de”

Özgürlük mü Mutluluk mu ?